pondelok 28. mája 2007

Re: Noc sa predsa ešte len začala

Tak, zas neviem spať. ^_^ nič nové pod mesiačikom.
Práve som robila jarno-letné upratovanie v mojom kompjútri keď som v jednom zabudnutom foldri našla moju starú prácičku. Je ňou dosť
dlhá poviedka.
Bola som prekvapená... ako, myšlienky sú miestami až moc jednoduché a pritiahnuté za vlasy a tie krátke vety ma zo začiatku dosť iritovali, ale povedala som si, že na nej nič nezmením... predsa len, mala som 16, možno 15 rokov, keď som ju napísala.
Teraz o takom dlhom diele, aj s celkom reálnou zápletkou môžem len snívať.
Aj tak nerozumiem, ako som tam mohla už vtedy zapliesť také myšlienky ako je ideológia pána prezidenta Busha a podobne.
Nuž, v skratke, poviedka je stopercentná fikcia, odráža pohnútky mojej adolescentnej duše. Opisy sú vcelku reálne, zainteresovaný by sa v nich mohol nájsť... tak krásne jednoduché rozmýšľanie to bolo.
Je veľmi dlhá, a nepredpokladám, že ju vôbec niekto bude čítať... (vzhľadom na to, že tento blog bol stvorený na ventilovanie feelingov a nie je verejný, hah)
Nuž nevadí, aj keď očividne trpím samomluvou, hodím to sem. Gmail má dostatočne veľký priestor na realizáciu.
A každopádne, je to spomienka.

Žiadne komentáre: