štvrtok 10. mája 2007

Re: Vylodenie v Normandii

Tak toto je môj úžasný výplod na hodinu dejepisu. Synaková ma s ním pravdepodobne pošle do kelu, keďže ona to všetko sama zažila a všetko to vie naspamäť... Ja žiaľ nie.

Ale každopádne, pracovala som na ňom asi tak 5 hodín. Patrí k nemu ešte aj visual aid, to jest mapky, ako to tam všetko prebiehalo, a kde sa kto vylodil. Ale to sa mi sem akosi nechce postovať... aj tak to nebude nikto čítať. Keby niekto NAOZAJ nevedel vydržať bez obrázkov, odporúčam túto úžasnú stránku... www.google.com

Najväčšia škoda je, že včera som ho ani nemohla odprezentovať, keďže mi kompletne odišiel hlas... Ale ako som počula, na hodine sa dostal k slovu len jeden človek... LEBO MU ZAS SKÁKALA DO REČI... ehm.. gomen. Ale kto pozná Synakovú, ten vie, o čom hovorím... Ona je proste... legenda...

So, treat me kindly, please.
T_T

Žiadne komentáre: